loading...
adele fans
mansour بازدید : 1752 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (2)

Whenever I’m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am home again

باعث میشی دوباره احساس امنیت کنم

Whenever I’m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am whole again

باعث میشی دوباره حس کنم همه چیز هستم

Whenever I’m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am young again

باعث میشی حس کنم دوباره جوون شدم

Whenever I’m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am fun again

باعث میشی دوباره حس شادابی کنم

However far away I will always love you

هرچقدر ازت دور باشم بازم دوستت خواهم داشت

However long I stay I will always love you

تا هروقت زنده ام دوستت خواهم داشت

Whatever words I say I will always love you

با هر کلمه ای که میگم همیشه عاشقت میمونم

I will always love you

همیشه عاشقت میمونم

Whenever I’m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am free again

باعث میشی حس کنم دوباره آزاد شدم

Whenever I’m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am clean again

باعث میشی حس کنم دوباره پاکم

However far away I will always love you

هرچقدر ازتو دور باشم دوستت خواهم داشت

However long I stay I will always love you

هر چقدر زنده بمونم دوستت خواهم داشت

Whatever words I say I will always love you

با هر کلمه ای که میگم همیشه عاشقت میمونم

I will always love you

من همیشه دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هانی در تاریخ 1396/06/23 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

ممنوووون خوووب بود

این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1391/11/18 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

بالاخره پیدات کردم!
دنبال یه وب مختص adele میگشتمشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 482
  • بازدید ماه : 2,186
  • بازدید سال : 16,754
  • بازدید کلی : 198,459
  • کدهای اختصاصی