loading...
adele fans
mansour بازدید : 4492 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (3)


I've made up my mind,
من تصمیممو گرفتم

No need to think it over,
نیاز نداره دوباره بهش فکر کنم

If i'm wrong I aint right,
اگه اشتباه میکنم و حق با من نیست

No need to look no further,
نیاز نداره بیشتر فکر کنم

This ain't lust,
این شهوت نیست

This is love but,
این عشقه اما


If i tell the world,
اگه به دنیا بگم

I'll never say enough,
هیچوقت به اندازه کافی بهشون نمیگم

Cause it was not said to you,
چون به تو گفته نشده

And thats exactly what i need to do,
و این دقیقا کاریه که نیاز دارم انجام بدم

If i'm in love with you,
اگه عاشقتم


Should i give up,
باید بیخیالش بشم

Or should i just keep chasing pavements?
یا باید به دنبال کردن سنگفرش ها ادامه بدم؟

Even if it leads nowhere,
حتی گه به هیچ جا منتهی بشه

Or would it be a waste?
یا بیهوده تلف کردن ؟

Even If i knew my place should i leave it there?
حتی اگه خونمو بشناسم باید اونجا رهاش کنم؟

Should i give up,
باید بیخیال بشم،

Or should i just keep chasing pavements?
یا باید به دنبال کردن سنگفرش ها ادامه بدم؟

Even if it leads nowhere
حتی گه به هیچ جا منتهی بشه


I'd build myself up,
خودمو میشارم

And fly around in circles,
و دایره وار پرواز میکنم

Wait then as my heart drops,
صبر میکنم همونطور که قلبم چکه میکنه

and my back begins to tingle
و پشتم شروع به خارش میکنه

finally could this be it
بالاخره میتونه این باشه

تکراری
Should i give up,
Or should i just keep chasing pavements?
Even if it leads nowhere,
Or would it be a waste?
Even If i knew my place should i leave it there?
Should i give up,
Or should i just keep chasing pavements?
Even if it leads nowhere

Should i give up,
Or should i just keep chasing pavements?
Even if it leads nowhere,
Or would it be a waste?
Even If i knew my place should i leave it there?
Should i give up,
Or should i just keep chasing pavements?
Even if it leads nowhere

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط DAYDREAMER GIRL در تاریخ 1397/01/25 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

عالیه خداییش ادل بم ارامش میده...دیوونشم😇

این نظر توسط f k در تاریخ 1393/10/10 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

i love it thanks

این نظر توسط فرزانه در تاریخ 1391/11/04 و 23:10 دقیقه ارسال شده است


مرسی خیلی قشنگ بودشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 479
  • بازدید ماه : 2,183
  • بازدید سال : 16,751
  • بازدید کلی : 198,456
  • کدهای اختصاصی